חפש באתר
השוואה בין ניתוח מתיחת פנים לשיטת החוטים
 

השוואה בין ניתוח מתיחת פנים לשיטת החוטים

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי נפוץ מאד שמטרתו היא להעניק פתרון אסתטי לפנים עם קמטים ועור נפול, שיטה זו מתבצעת מידי שנה על ידי מאות אלפי גברים ונשים בכל רחבי העולם אשר רוצים להצעיר את פניהם וחזותם הכללית, אך ניתוח זה כרוך בלא מעט סיכונים, תהליך החלמה ארוך וכואב וסיכוי לצלקת בולטת למראית עין, בדיוק בעקבות כך פותחה שיטת מתיחת הפנים באמצעות חוטים שמבצעת את העבודה ללא כל צורך בחתכים שגורמים לכל אשר פירטנו קודם לכן.

במאמר זה נביא בפניכם השוואה מפורטת בין שתי שיטות אלו למתיחת הפנים ונציג את יתרונותיה וחסרונותיה של כל שיטה כך שההחלטה על הדרך בה אתם תבחרו לבצע את מתיחת הפנים תהיה קלה יותר.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    ניתוח מתיחת הפנים כיצד הוא מתבצע ומהם יתרונותיו וחסרונותיו?

    ובכן הליך זה למעשה מעלים את הקמטים ומותח את העור הרפוי בפנים בצורה הבאה: בתחילת הניתוח יבצע הרופא המנתח חתך מאחורי קו השיער הראשוני (זאת בכדי לצמצם את הסיכוי כי אם תישאר צלקת בתום ההליך היא לא תבלוט למראית עין אלא תוסתר על ידי השיער) לאחר מכן יפריד המנתח את שכבת העור ממסת השרירים של הפנים, יסיר עור עודף וימתח אותו, בסיום יסגור הרופא את החתך באמצעות סיכות.

    יתרונותיו של ניתוח מתיחת הפנים- בתום הליך ההחלמה ולאחר שהנפיחות תרד סביר מאד להניח כי תוצאותיו של טיפול זה יהיו גבוהים וטובים יותר מול זה של מתיחת הפנים עם חוטים.

    חסרונותיו של טיפול זה- סיכויים לצלקות, סיכונים ותופעות לוואי גדולים יותר מאלו של ניתוח מתיחת הפנים בחוטים, תהליך החלמה ארוך וכואב, תוצאות הטיפול יראו באופן מושלם רק לאחר מספר שבועות עד חודשים מועטים בעוד בטיפול המקביל עם החוטים התוצאות יראו מיד בתום הטיפול.

    מתיחת פנים ללא ניתוח כיצד היא מתבצעת ומהם יתרונותיה וחסרונותיה?

    ובכן כמו שכבר ציינו מתיחת פנים ללא ניתוח מתבצעת על ידי שימוש בחוטי פרולין שקופים ומיוחדים אשר מרימים ומותחים את עור פניכם למצב כזה שהקמטים והעור הנפול נעלמים ומראה חלק וצעיר תופס את מקומם, אופן הביצוע של שיטה זו הוא: בתחילתו של ההליך יקבל אזור הטיפול זריקת הרדמה מקומית שתבטיח כי לא תחושו כל כאב במשך ההליך עצמו, לאחר מכן יחלה הרופא המטפל להשחיל את חוטי הפרולין במקומות אסטרטגיים שימשכו את העור עד כדי העלמה של כל הקמטים ומראהו של העור הרפוי בפנים.

    יתרונותיה של שיטה זו- בתום הטיפול יראו התוצאות באופן מידי, הסיכונים ותופעות הלוואי פחותים באופן משמעותי מול זה של ניתוח מתיחת הפנים, זולה מאד, הכאבים שתחושו לאחר הטיפול יהיו קלושים ביחס לאלו שתחושו לאחר ניתוח מתיחת הפנים, תהליך החלמה קצרצר ביותר (אם בכלל), הסיכוי לצלקות קטן יותר באופן משמעותי עד כמעט אפסי.

    חסרונותיה של שיטה זו- מכיוון ולא מתבצע הסרה של העור העודף אלא רק משיכה שלו, סביר להניח כי התוצאות הסופיות של טיפול ספציפי זה יהיו פחותות מול זה של ניתוח מתיחת הפנים וגם בעלות עמידות פחותה לאורך טווח זמן.

    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית למתיחת פנים!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית למתיחת פנים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט