חפש באתר
כיצד מיישרים שיניים בולטות
 

כיצד מיישרים שיניים בולטות

גם לכם יש שיניים בולטות אשר מהוות בעיה אסתטית מביכה? רוצים לדעת מה ניתן לעשות כדי ליישר שיניים אלו? רוצים לעשות זאת בצורה הכי שקופה ונסתרת שניתן לבצע? מאמר זה מיועד עבורכם והוא יציג מידע רב אודות הטיפול בשיניים בולטות וגם כיצד ניתן להסתיר את הטיפול עבור אנשים שלא ששים להיראות עם אביזר ליישור שיניים בפיהם.

יישור שיניים בולטות כל הטיפולים המומלצים ביותר

בחלק זה של המאמר תמצאו מידע על אביזרי יישור שיניים שונים אך יש לקחת בחשבון כי חלק מהם לא בטוח יתאימו למבנה השיניים ודרגת החומרה של מבנה הלסת שלכם ואת ההתאמה תוכלו לדעת רק אחרי בדיקת המבנה בפגישת הייעוץ הראשונה שלכם אצל האורתודנט.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    • גשר מתכת בשיניים- השיטה המוכרת, הנפוצה וסביר להניח גם הטובה ביותר שקיימת כיום ליישור שיניים עקומות או בולטות היא באמצעות גשר המתכת המוכר שמעטר את שיניהם של רבים, גשר זה מחבר את כל השיניים באמצעות חוט ברזל שחוצץ את כל הטבעות המודבקות על כל שן ושן ולמעשה יוצר לחץ על השיניים שאמור להזיז את השיניים לכיוונו (את הלחץ מגבירים בכל פעם שהשיניים זזות מעט לכיוון המיועד) למידע רחב יותר אודות אביזר יישור זה היכנסו לעמוד גשר בשיניים!
    • גשר שקוף או בצבע השיניים- יישור השיניים באמצעות גשר המתכת הוא הליך בולט לעין ורבים (בעיקר מבוגרים) מעדיפים להימנע ממראה זה ולהסתיר ככל הניתן את הגשר, בדיוק עבור אותם אנשים קיים גשר השיניים השקוף שטבעות הברזל של גשר השיניים הרגיל הוחלפו בטבעות פלסטיק שקופות או בטבעות חרסינה לבנות הנטמעות על השיניים ומטשטשות את המראה של הגשר. רוצים לקרוא עוד על אביזר זה? כנסו לעמוד גשר שיניים שקוף!
    • פלטה לשיניים- גשר השיניים הוא אביזר יעיל וטוב אך בזמן האכילה לפעמים נתקעים על הברזלים שלו שאריות מזון וכאשר מצחצחים שיניים זה לא כל כך נוח ולפעמים גם מפריע למברשת להגיע למקומות חיוניים, פלטה לשיניים לעומת זאת היא אביזר יישור אשר ניתן להסירו בקלות ומאפשר אכילה וצחצוח שיניים נוחים, את פעולת היישור הפלטה מבצעת על ידי הפעלת לחץ ממש כמו גשר השיניים ובכל פעם שיש להגביר את הלחץ תוחלף עבורכם הפלטה על ידי האורתודנט, למידע נוסף על אביזר יישור זה כנסו לעמוד העוסק בו פלטה בשיניים!
    • אינויזליין- ושוב אביזר יישור אשר מתאים לאנשים הרוצים להסתיר את מראה הברזלים, אביזר זה הוא פלטה לשיניים שקופה שמעדנת את מראה הברזל של הפלטה המקורית, רוצים מידע נוסף על מכשיר זה? כנסו לעמוד אינויזליין!
    • יישור שיניים פנימי- מבין כל מכשירי היישור זהו האביזר הכי מוסתר שקיים כיום בשוק מכיוון כי הוא מוסתר בחלקו הפנימי של הפה, אביזר זה הוא למעשה גשר שיניים רגיל שפשוט במקום להיות בחלק הקדמי של השיניים הודבק על חלקם האחורי ובכך נמנע המראה הבולט של הברזלים, אך את אביזר זה לא כל אחד יכול לענוד, רוצים לדעת האם אתם מתאימים? כנסו לעמוד יישור שיניים פנימי!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול יישור שיניים!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול יישור שיניים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט