חפש באתר
טיפול באקנה בגב
 

טיפול באקנה בגב

טיפול באקנה בגב הוא הליך אשר מתפרש על שטח רחב ולא נגיש באופן עצמאי ולכן הטיפול לרוב נעשה במכון על ידי אנשי מקצוע, כאשר הטיפול המועדף הוא מכשיר ה- IPL שמחסל את חיידקי האקנה באמצעות פולסים חזקים של אור.

בעמוד זה נביא בפניכם מידע רב אודות טיפול באקנה בגב כגון: מהי בכלל תופעה זו ולמה היא מתרחשת, דרך הטיפול בה ועוד…

מהי בכלל תופעת האקנה בגב?

ובכן פצעי האקנה הם תוצאה של הליך בו שומנים אשר התערבבו עם חתיכות עור מתות והצטברו בסמוך לזקיקי השיער יצרו סביבה פורייה להתפתחותם של חיידקי האקנה שיוצרים באזור דלקת, כאשר הדלקת באזור גוברת היא גורמת לפצע חיצוני בעור שמוכר לנו כפצע האקנה.

פצעי אקנה אלו יכולים להופיע בכל מקום בגוף אך בעיקר נפוצים באזור הפנים והגב, כאשר הם מתחלקים לשתי דרגות חומרה שהן: פצעים בודדים (דרגת החומרה הנמוכה מבין השתיים) ופצעים רבים וצפופים אחד לשני (דרגת החומרה הגבוה מבין השתיים).

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    טיפול באקנה בגב

    אופן הטיפול בתופעת האקנה תלוי בדרגת החומרה שהופיעה אצל המטופל, כאשר מדובר בדרגת חומרה קלה אפשר לבצע טיפול קל באמצעות תכשירים שונים הקיימים בשוק ובהמלצת רופא, כאשר מדובר על דרגת חומרה קשה בה קיימים פצעים רבים בצפיפות רבה יש להשתמש במכשיר ה- IPL בכדי להעלים את פצעי האקנה בגב.

    מהו בכלל מכשיר ה- IPLוכיצד הוא פועל? ובכן במשך השנים נחקרו חיידקי האקנה לעומק ושיטות טיפול רבות נוסו בכדי להשמיד אותם, לבסוף השיגו החוקרים פריצת דרך כאשר גילו כי לאחר שחיידקי האקנה נחשפים לפולסים מסוימים של אור הם מתחילים לעבור הליך ביולוגי אשר גורם בסופו למותם כעבור מספר ימים.

    מכשיר ה-IPL  הוא מכשיר אשר פולט פולסים עוצמתיים של קרני אור, קרניים אלו חודרים מבעד לעור ומגיעים עד לרובד חיידקי האקנה ששורצים באזור ופוגע בהם, טיפול באקנה באמצעות מכשיר זה הוא אחד ההליכים היעילים ביותר שקיימים בתחום.

    רוצים לקבוע פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו בתחום? רוצים לקבל הצעת מחיר טלפונית עבור טיפול באקנה בגב עם מכשיר IPL? כנסו לאחת מתיבות הפרטים שנמצאות כאן בעמוד, מלאו את פרטיכם ונציגינו יפנו אליכם בהקדם האפשרי!

    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול באקנה בגב!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול באקנה בגב!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט