חפש באתר
מתיחת צוואר סיכונים
 

מתיחת צוואר סיכונים

ניתוח מתיחת צוואר הינו ניתוח פלסטי בו מתבצעות פעולות כגון: חיתוך רקמות עור, הסרה של רקמות עור, הידוק של שרירי הצוואר ותפרים. פעולות אלה יוצרות לבסוף מראה צעיר ויפה יותר לצוואר אך גם טומנות בחובם מספר סיכונים וסיבוכים שעלולים לצוץ במהלך הניתוח או בזמן ההחלמה.

במאמר זה נביא בפניכם את סיכונים ותופעות לוואי אלו ונפרט על כל אחד ואחד מהם.

מתיחת צוואר סיכונים ותופעות לוואי:

  • זיהומים- זיהומים הם סיכון שהוא חלק בלתי נפרד מכל הליך כירורגי כזה או אחר ועלולים לצוץ במהלך ההחלמה. על מנת לצמצם את סיכויים אלו נסו לשמור על היגיינת המקום ולהתרחק מנגעים מזוהמים ומלוכלכים (אפילו מגע הידיים שלכם ללא שטיפה ראויה יכול לגרום לזיהום) במידה ויצוצו זיהומים לרוב הרופא שלכם יתמודד איתם בקלות על ידי שימוש בתרופות אנטיביוטיות.
  • פגיעה בעצבים-בזמן הניתוח קיים סיכוי כי המנתח יפגע בטעות בעצב אשר שייך לאזור הפנים וכתוצאה מכך עלול להיווצר מצב של כאבים כרוניים או מצב קיצוני והפוך של חוסר תחושה באזור. לרוב פגיעה שכזו בעצב אם תתרחש תחלוף לאחר מספר שבועות או חודשים אך בהחלט קיים סיכוי כי היא גם תישאר למשך שנים ואפילו לצמיתות.
  • דימומים- לאחר ניתוח זה עלול להיווצר דימום באזור הניתוח כתוצאה של כלי דם אשר אולי נפגע במהלך הטיפול באזור ועכשיו התפרץ, לרוב מקרים אלו יקרו מקסימום עד 24 שעות לאחר הניתוח אך קיימים גם מקרים בעבר שהתרחשו מעבר לזמן זה. הרופא יאלץ לאבחן את גודל הבעיה ולפי כך גם יגיש טיפול כאשר במצב קיצון האזור יפתח מחדש וכלי הדם שנפגע יטופל.
  • צלקות- כעקרון רוב החתך יבוצע מעבר לקו השיער כך שגם אם תישאר צלקת היא אמורה להיות מוסתרת, אך לעיתים הצלקת גדולה ובולטת ועלולה להפריע לשיער לצמוח באזור. בעקרון אופי הצלקת שתישאר יהיה תלוי בסוג העור של המטופל, רמת עבודתו של המנתח ושמירה נכונה וטובה של המטופל על האזור במהלך ההחלמה.

במידה ומופיעים לכם חלק מהתסמינים הבאים: חום, כאבים, גירודים, פריחה, קוצר נשימה או כל הרגשה אחרת שלא נראית לכם נורמאלית גשו לרופא מיד בכדי לקבל טיפול!

מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר למתיחת צוואר מטובי המנתחים!
מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר למתיחת צוואר מטובי המנתחים!
© כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט