חפש באתר
מרפאות אסתטיקה בקריות
 

מרפאות אסתטיקה בקריות

אתר אסתטיק נט נמצא בשיתוף פעולה פורה ומצליח עם מרפאות אסתטיקה באזור הקריות והצפון בכלל, אנו נשמח להעניק לכם הצעות מחיר אטרקטיביות עבור כל טיפול אסתטיקה שמרפאות אלו מציעות באזורכם.

מלבד זאת נביא כאן בפניכם מהם הטיפולים האסתטיים המובילים ביותר באזור הקריות לצד תקציר של מידע על כל אחד ואחד מהם.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    מרפאות אסתטיקה בקריות – טיפולים נפוצים

    • הסרת משקפיים בלייזר- בימים אלו רבים מהסובלים של ליקויי ראייה שונים יכולים להיפטר מהמשקפיים המרגיזים והמסורבלים ולחדד את ראייתם באמצעות טיפול לייזר, טיפול הלייזר חודר אל קרנית העין ומשייף אותה עד כדי שהראייה שלכם תחזור להיות תקנית גם ללא הרכבת משקפיים על הראש. למידע נוסף על טיפול זה והצעות מחיר במרפאות האסתטיקה בקריות והסביבה היכנסו לעמוד הסרת משקפיים בלייזר!
    • הסרת שיער בלייזר- הסרת שיער בלייזר הוא טיפול אשר בו קרן הלייזר מתבייתת על מלנין השערה וחודרת עד לזקיק בכדי להשמיד אותו באמצעות אנרגיית החום שהיא פולטת, טיפול זה מבטיח הפחתת שיער בצורה משמעותית ומראה חלק למשך זמן ממושך במיוחד. למידע נוסף אודות טיפול זה והצעות מחיר באזור הקריות היכנסו לעמוד הסרת שיער בלייזר!
    • פילינג לייזר- פילינג הלייזר הוא למעשה אחד מטיפולי הפילינג הבטוחים ביותר שקיימים כיום בעולם האסתטיקה וזאת מכיוון כי הוא מדויק יותר בעומק החדירה מבעד לעור. למידע נוסף על טיפול זה והצעות מחיר ממרפאות אסתטיקה בקריות ובסביבה כנסו לעמוד פילינג לייזר!
    • הצרת היקפים- בימים אלו אין כמעט כל צורך בדיאטות חריפות ובפעילות גופנית מאומצת במיוחד בכדי להוריד את הצמיגים שהצטברו לכם בצדדים של האגן, טיפולי הצרת היקפים ימיסו את השומן ויגרמו לו לצאת מהגוף באופן טבעי דרך ההפרשות. רוצים מידע נוסף על טיפול זה וגם הצעות מחיר מהמרפאות שעובדות עמנו באזור הקריות? כנסו לעמוד הצרת היקפים!
    • בודי טייט- טיפול בודי טייט הוא המצאה ישראלית גאונית בו קיים שילוב בין טיפול המסת שומן לטיפול שאיבת שומן, השילוב בא במטרה לשפר את יעילות השאיבה של השומן החוצה מהגוף וגם בכדי להקטין את היקף החתך שיבצע המנתח בגוף בטרם הניתוח בכדי להחדיר את צינורית השאיבה ( בבודי טייט החתך קטן יותר כי השומן יוצא בצורה נוזלית והצינורית של השאיבה יכולה להיות צרה יותר ). למידע נוסף על טיפול בודי טייט ולהצעות מחיר בקריות כנסו כאן!
    • טיפול בפיגמנטציה- להופעתם של כתמי פיגמנטציה סיבות רבות כגון: חשיפה לשמש, גנטיקה, גיל ועוד…. אך הפתרונות לבעיה אסתטית זו הם זהים, למידע על טיפול זה ולהצעות מחיר באזור הקריות כנסו לעמוד זה!
    מלאו פרטים וקבלו הצעות מחיר לטיפולי אסתטיקה בקריות!
    מלאו פרטים וקבלו הצעות מחיר לטיפולי אסתטיקה בקריות!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט