חפש באתר
מילוי קמטים בפנים
 

מילוי קמטים בפנים

מילוי קמטים בפנים הוא הטיפול הטוב, היעיל והנפוץ ביותר שקיים להעלמת קמטים מהפנים וזאת בזכות יכולות הדיוק המופלאות של חומרי המילוי השונים ואופן היקלטותם על ידי הגוף עם מינימום תופעות לוואי וסיכונים, כמו כן התוצאות של הליך מילוי קמטים זה הם מידיים וכבר בסיום הטיפול תוכלו להשים לב לשינוי ולהיעלמותם של הקמטים.

בעמוד זה נביא בפניכם מידע רב אודות טיפול מילוי קמטים בפנים כגון: מהו טיפול זה בכלל וכיצד הוא מתבצע, מהם יתרונותיו, מהו החיסרון שלו ועוד… כמו כן תוכלו להשאיר את פרטיכם באחת מהתיבות המיועדות לכך כאן בעמוד זה ולקבל הצעת מחיר משתלמת עבור הטיפול מהטובים שברופאים שעובדים עמנו.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    מהו בכלל טיפול זה וכיצד הוא מתבצע?

    ובכן טיפול זה מתבצע עבור אותם קמטי זקנה המופיעים על הפנים, במהלך הטיפול יוזרק אל מתחת לאותם קמטים חומר המילוי אשר לרוב יבוסס על חומצה היאלורונית שהיא סוד הצלחתם של חומרים אלו מכיוון וזהו חומר טבעי הנמצא בגופו של כל אחד ואחת מאתנו ולכן גם נקלט היטב על ידי הגוף עם מינימום תופעות לוואי וסיכונים.

    חומר מילוי זה כאמור נכנס אל מתחת לשקעים שיוצרים את הקמטים באמצעות זריקה וממלא אותם עד אשר העור נראה חלק וצעיר שוב, ככל שיש יותר קמטים ככה יש צורך מן הסתן ביותר חומר וביותר זריקות, הטיפול עצמו קצר יחסית ובסיומו תוכלו לראות את התוצאות באופן מידי וגם לחזור לשגרת חייכם המלאה, בכדי לשמר את הטיפול יש לבצעו אחת לכמה חודשים זאת מכיוון כי חומרי המילוי מתפוגגים לאחר זמן מה בתוך הגוף.

    מהם יתרונותיו של טיפול זה?

    •  מתבצע באופן מהיר ובעל תוצאות מהירות- ובכן כמו שכבר ציינו קודם לכן טיפול זה מתבצע באופן מהיר ובסיומו תוכלו להבחין באופן מידי בתוצאות על פניכם.
    •  לא מצריך זמן החלמה ארוך- לאחר תום הטיפול תשוחררו לשגרת חייכם ללא כל צורך בהחלמה ארוכה, מתישה וכואבת.
    •  תופעות לוואי וסיכונים נמוכים מאד- בזכות כך שרוב חומרי המילוי הקיימים מתבססים על החומצה ההיאלורונית שהיא חומר טבעי הנמצא בגופנו מספר תופעות הלוואי והסיכונים כי החומר לא ייקלט על ידי הגוף הצטמצמו באופן משמעותי.

    מהו חסרונו הבולט ביותר של טיפול זה?

    ובכן חסרונו הגדול ביותר של טיפול זה הוא עמידותו לאורך זמן וזאת מכיוון כי חומרי המילוי מתפוגגים בגוף לאחר מספר חודשים והקמטים חוזרים לצוץ על הפנים ובכדי לשמר את הטיפול ולהמשיך להציג פנים חלקות וצעירות יש לבצע את הטיפול אחת לכמה חודשים.

    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית למילוי קמטים בפנים!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית למילוי קמטים בפנים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט