חפש באתר
טשטוש צלקות אקנה בעזרת חומרי מילוי
 

טשטוש צלקות אקנה בעזרת חומרי מילוי

טשטוש צלקות אקנה בעזרת חומרי מילוי היא שיטה המתאימה לצלקות שקועות אשר דומות לבורות בתוך הפנים (צלקות אלו נקראות גם חטטים), בשיטה זו עושים שימוש בחומרי מילוי הקיימים בשימוש רפאות האסתטיקה כגון: מילוי קמטים, מילוי שפתיים וכ”ו..

במדריך זה נביא בפניכם מידע רב אודות שיטה זו כגון: מהי שיטה זו, כיצד היא מבוצעת, יתרונותיה, חסרונותיה ועוד..

מהי שיטה זו וכיצד היא מתבצעת?

אחת השיטות המהירות והטובות ביותר לטיפול בצלקות אקנה היא באמצעות שיטה זו העושה שימוש בחומרי מילוי שונים המוזרקים אל מתחת לרקמות העור ובכך יוצרים נפח אשר מטשטש את החטטים.

חומרי מילוי אלו אשר בהם נעשה שימוש רחב בעשיית הרפואה האסתטית מבוססים על חומצה היאלורונית שהיא בעצם סוג של חומר טבעי שנמצא אצלנו בגוף, חומרים אלו בדרך כלל אינם עמידים לעד ולרוב מתפוגגים בתוך הגוף כבר לאחר שנה או שנתיים.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    היתרונות של שיטה זו הם:

    • השפעה מהירה- טיפול בצלקות אקנה באמצעות חומרי מילוי יעניק תוצאות אסתטיות במהירות רבה יותר מאשר כל שיטה אחרת ויהיה ניתן לראות את התוצאות הראשונות מיד עם תום הטיפול.
    • תוצאה אסתטית הכי קרובה לשלמות- עבור צלקות אקנה שקועות טיפול זה יביא את התוצאות הטובות ביותר מכיוון והוא היחיד אשר מסוגל להיכנס אל מתחת לשקע ולטשטשו באמצעות נפח.
    • חזרה לשגרה מהירה- מיד עם תום הטיפול תוכלו לחזור אל שגרת חייכם ללא כל צורך בחופשת מחלה או הגבלות כלשהן.

    החיסרון של שיטה זו: החיסרון שבשיטה זו היא שחומרי מילוי אלו נחשבים לזמניים ובמידה ולא תקפידו לעבור את הטיפול אחת לשנה צלקות האקנה יחזרו ויופיעו שוב בפניכם לאחר שהחומר יתפוגג לו בתוך הגוף.

    השאירו פרטיכם וקבלו מספר הצעות מחיר לטשטוש צלקות אקנה עם חומרי מילוי!
    מלאו פרטיכם וקבלו מספר הצעות מחיר לטיפול טשטוש צלקות אקנה
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט