חפש באתר
ורידים בולטים ברגליים
 

ורידים בולטים ברגליים

ורידים בולטים ברגליים הם תופעה מוכרת ונפוצה אשר מתרחשת בעיקר אצל נשים אך לא רק, ורידים בולטים אלו הם בעיקר בעיה אסתטית מכוערת אך לעיתים היא גם בעיה רפואית אשר מחייבת טיפול.

בעמוד זה נביא בפניכם את כל המידע אודות תופעה זו כגון: מהי בכלל ולמה היא מופיעה מלכתחילה, מהם הטיפולים שניתן לבצע בכדי להעלים אותה וכיצד מאבחנים אם בעיה זו היא גם רפואית מלבד פגם אסתטי מכוער.

ורידים בולטים ברגליים מהם ולמה הם מופיעים?

ובכן תופעה מכוערת זו נקראת דליות והיא תוצאה של ורידים פגומים אשר זרימת הדם בהם נחסמה מסיבה כזו או אחרת וגורמת לדם להצטבר בווריד ולנפח אותו עד כדי כך שהוא בולט כלפי חוץ, האזור הכי נפוץ בגוף בו צצה תופעה זו הם הרגליים, אך היא יכולה גם להופיע בידיים.

רק בעיה אסתטית? במקרים רבים ורידים בולטים אלו המופיעים על הרגליים הם רק בעיה אסתטית מכוערת אשר גורמת לאי נוחות בזמן שהרגליים חשופות, אך לעיתים תופעת הדליות היא לא רק אסתטית אלא גם רפואית וכזו שמצריכה טיפול מידי ולכן כאשר מופיעים אצלכם ורידים אלו בפעם הראשונה קבעו מיד פגישת ייעוץ עם רופא מומחה לכלי דם בכדי לבצע בדיקת דופלקס אשר תאשר או תשלול בעיה רפואית אצלכם.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    כיצד מטפלים בוורידים בולטים ברגליים?

    ובכן קיימות מספר שיטות יעילות מאד להעלמת ורידים בשוק אותם נסקרו בפניכם מיד:

    • סקלרותרפיה- בהליך זה מתבצעת העלמת הורידים באמצעות חומר מטרש אשר מוחדר אל תוך הווריד הפגום בהזרקה, חומר זה גורם לווריד להתמוסס ולהתפרק בתוך הגוף ובכך נעלמת התופעה המכוערת של הוורידים הבולטים ברגליים ללא כל צורך בחתכים ובהסתכנות בצלקות כתוצאה מהם. רוצים לקרוא מידע נוסף על שיטה זו? כנסו לעמוד סקלרותרפיה וקראו!
    • העלמת ורידים בלייזר- באמצעות קרניו של מכשיר הלייזר ניתן להעלים את הורידים הבולטים באופן פנימי וללא כל צורך בחתכים חיצוניים, בשיטה זו הקרניים של המכשיר מתמקדות על הווריד הפגום וצורבות אותו לכדי פירוק באמצעות אנרגיית החום שנפלת מהם. רוצים לקרוא מידע נוסף אודות שיטה זו? כנסו לעמוד העלמת ורידים בלייזר!
    • ניתוח העלמת ורידים בולטים ברגליים- שיטה זו היא המוכרת, הנפוצה והוותיקה ביותר בתחום, במהלך הליך זה יבצע המנתח חתך לאורך הווריד הפגום וישלוף אותו דרכו החוצה ובכך למעשה יפתור את הבעיה. למידע נוסף אודות ניתוח זה היכנסו עכשיו לעמוד ניתוח העלמת ורידים וקראו!
    • העלמת ורידים באמצעות מחט- העלמת ורידים בשיטה זו מתבצעת על ידי מחט מיוחדת אשר בקצה שלה קיים וו מיוחד המיועד ללכוד את הווריד ולשלוף אותו החוצה דרך חור קטן אשר המנתח יצר קודם לכן. למידע נוסף אודות שיטה זו היכנסו עכשיו לעמוד העלמת ורידים באמצעות מחט!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עבור טיפול העלמת ורידים!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עבור טיפול העלמת ורידים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט