חפש באתר
האם ורידים בולטים הם בעיה רפואית
 

האם ורידים בולטים הם בעיה רפואית

נשים וגברים רבים סובלים בשלב כלשהו בחייהם מתופעה של ורידים בולטים אשר לרוב מתרחשת באזור הרגליים אך במקרים שונים ניתן גם לראות את תופעה זו בידיים ובמפשעות, הופעתם של ורידים אלו היא תוצאה של חסימת זרימת הדם בווריד הפגום והצטברות שלו עד כדי הבלטת הווריד כלפי חוץ, אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בקרב אנשים הסובלים מוורידים בולטים היא “האם תופעה זו היא בעיה רפואית?” את התשובה לכך תמצאו במאמר זה לצד מידע רב על פעולות האבחון והטיפול של בעיה זו.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    בעיה רפואית או רק אסתטית?

    ובכן תופעה זו היא לרוב אסתטית אך במקרים רבים היא גם רפואית וכזו שיש לטפל בה במהירות, את הבדיקה לכך יש לבצע אצל רופא כלי דם מיד כשהוורידים הבולטים מופיעים אצלכם לראשונה, לבדיקה שיבצע בכם הרופא קוראים דופלקס ובסיומה היא תאשר או תשלול בעיה רפואית כתוצאה מחסימת הוורידים ותכתיב גם האם יש לבצע טיפול בדחיפות או להשאיר זאת להחלטת המטופל.

    אחת הבעיות הרפואיות שעלולות לצוץ כתוצאה מתופעה זו היא פקקת ורידים אשר עלולה לסכן אתכם ותחייב טיפול מונע ופתרון לבעיה.

    כיצד ניתן להעלים תופעה זו?

    לתופעה זו קיימים מספר טיפולים שונים שבאמצעותם ניתן להעלים אותה, את המובחרים שבניהם אנו נסקור בפניכם מיד:

    • העלמת ורידים באמצעות מחט- בשיטה זו יישלף הווריד הפגום מהגוף על ידי מחט מיוחדת שראשה הוא למעשה וו אשר לוכד את הווריד ומושך אותו החוצה דרך חור קטן שיבצע הרופא בתחילתו של הטיפול לצד הווריד הפגום. למידע מפורט על שיטת טיפול זו כנסו לעמוד העלמת ורידים באמצעות מחט!
    • העלמת ורידים באמצעות ניתוח- טיפול זה הוא הנפוץ ביותר שקיים והוא גם נחשב ליעיל ביותר, במהלכו יבצע הרופא המנתח חתך לאורך הוריד הפגוש ודרכו ישלוף אותו החוצה מהגוף, החיסרון של טיפול זה הוא שקיים בו סיכון כי תישאר צלקת לאחר סיום תהליך ההתאחות של החתך. למידע נוסף אודות טיפול זה היכנסו לעמוד העלמת ורידים באמצעות ניתוח!
    • העלמת ורידים באמצעות מכשיר לייזר- טיפול זה נעשה בעזרת מכשיר הלייזר שחודר מבעד לעור ופוגע ישירות בווריד הפגום ובכך ממוסס ומפרק אותו בתוך הגוף ללא כל צורך בחתכים ושליפתו של הווריד החוצה, רוצים לדעת מידע נוסף אודות מכשיר זה? כנסו לעמוד העלמת ורידים באמצעות לייזר!
    • העלמת ורידים באמצעות סקלרותרפיה- טיפול זה מעלים את הוורידים הפגומים על ידי החדרת חומר מטרש אל פנים הווריד באמצעות מחט, חומר זה גורם לווריד להתמוסס ולהתפרק בתוך הגוף ללא כל צורך בשליפתו החוצה. למידע נוסך כנסו לעמוד העלמת וורידים סקלרותרפיה!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לטיפול העלמת ורידים!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לטיפול העלמת ורידים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט