חפש באתר
העלמת ורידים בלייזר
 

העלמת ורידים בלייזר

העלמת ורידים בלייזר היא שיטה חדשנית בעלת 95% הצלחה ובעזרתה ניתן לטפל בוורידים בולטים בדיוק רב וכמעט ללא תופעות לוואי, במדריך העלמת ורידים בלייזר נביא בפניכם מידע רב על שיטה זו כגון: כיצד היא פועלת, מה היתרון הגדול של שיטה זו, סיכונים ועוד..

העלמת ורידים בלייזר מהי?

בשיטה זו מחדיר הרופא אל תוך הוריד סיב אופטי אשר יתחמם על ידי האנרגיה שתפיק קרן האור ממכשיר הלייזר ויגרום לצריבה של הוריד. לרוב בטיפול זה נעשה שימוש בחומר הרדמה מקומי ואורך הטיפול נמשך בין 45 דקות לשעה.

לאחר הצריבה הווריד מצטמק ונעלם בתוך הגוף, בכדי לטפל במספר ורידים תאלצו לעבור את הטיפול כמה פעמים.

היתרונות שקיימים בטיפול העלמת ורידים בלייזר – יתרון ראשון שיש לשיטה זו על מקבליה היא החזרה המהירה לשגרה לאחר הטיפול כמו כן יתרונות נוספים של שיטה זו שייכים לסיכונים הנמוכים יותר שקיימים בה לעומת השיטות האחרות.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    העלמת ורידים בלייזר סיכונים ותופעות לוואי:

    כמו שכבר ציינו בשיטה זו הסיכויים כי יצוצו תופעות לוואי לאחר הטיפול הם קטנים יותר משאר שיטות הטיפול האחרות, אך הם עדיין קיימים ובחלק זה נציג אותם בפניכם.

    • צלקות- בכדי שיוכל הרופא המטפל להחדיר את סיב הפלסטי מבוצעים חתכים קטנטנים שלרוב לא ישאירו שום סימן לאחר הטיפול אך במקרים קיצוניים ונדירים עלולה להישאר צלקת קטנטנה.
    • חוסר תחושה באזור הטיפול- סיכוי קלוש ונדיר שבזמן הטיפול יפגעו עצבים מזעריים באזור הטיפול ויגרמו לחוסר תחושה במקום, במקרה ותופעה זו אכן תתרחש רוב הסיכויים כי היא תחלוף מעצמה לאחר תקופה של שבועיים עד חודש מזמן הטיפול.
    • כתמים על העור- קיים סיכוי קלוש כי לאחר הטיפול יופיעו כתמים על פני העור ויגרמו לבעיה אסתטית, אך גם תופעת לוואי זו נחשבת לאחת שחולפת מעצמה.

    העלמת ורידים החלמה

    • לאחר טיפול העלמת ורידים בלייזר המטופל ישוחרר לביתו כחצי שעה מזמן סיום ההליך כאשר גרב אלסטית תעטוף את אזור הטיפול למשך מספר ימים (על פי הוראות הרופא).
    • לאחר הניתוח יש להרבות בהליכה אך מומלץ להימנע מעמידה כאשר אין צורך בכך, כמו כן כל פעילות גופנית אחרת מלבד הליכות אסורה למשך שבועיים או שלושה לאחר הטיפול.
    • בשבועיים עד שלוש הראשונים יהיה עליכם להתקלח במים פושרים ולהימנע ממים חמים.
    • הכאבים לאחר טיפול העלמת ורידים בלייזר לרוב הם קלים מאד ואינם מצריכים נטילת משככי כאבים כלשהם, אך במידה ואתם חשים כאבים חדים יותר פנו לרופא בכדי שיתאים לכם משככי כאבים שלא יהוו ניגוד לתרופת האנטיביוטיקה שתיקחו לאחר הטיפול.
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול העלמת ורידים בלייזר!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר עבור העלמת ורידים בלייזר!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט