חפש באתר
טיפול בורידים בולטים באמצעות מחט
 

העלמת ורידים באמצעות מחט

העלמת ורידים באמצעות מחט היא שיטה בה עושה הרופא שימוש במחט וחתך קטן בכדי לשלוף את הורידים החוצה מהגוף, טיפול זה מיועד לאנשים להם ורידים גדולים במיוחד שהעלמת ורידים בלייזר וסקלרותרפיה לא מתאימות עבורם ושהמילה ניתוח העלמת ורידים קצת מבהילה אותם.

במדריך זה נביא בפניכם את כל המידע אודות העלמת ורידים באמצעות מחט כגון: מהי בכלל שיטה זו וכיצד היא מבוצעת, סיכונים ותופעות לוואי, סיכויי ההצלחה של הטיפול ועוד..

העלמת ורידים באמצעות מחט מהי וכיצד היא מתבצעת?

ובכן כמו שכבר ציינו קודם לכן שיטה זו של העלמת ורידים מתאימה בעיקר לכאלו אשר להם ורידים בולטים במיוחד וטיפולים כמו מכשיר הלייזר וסקלרותרפיה אינם מתאימים להם בעקבות כך.

אופן ביצוע העלמת ורידים באמצעות מחט- ראשית ירדים הרופא את אזור הטיפול על ידי הרדמה מקומית ולאחר שהשפעתה של הזריקה תחל יבצע הרופא חור קטן מעל הוריד אותו רוצים לשלוף החוצה באמצעות מחט, לאחר ביצוע חור זה יחדיר הרופא מכשיר דק עם ראש בצורת וו אשר תפקידו לתפוס את הוריד ולשלוף אותו החוצה מהגוף, בסיום ההליך יסגור הרופא את החור שנוצר מהמחט באמצעות מדבקה נצמדת אשר תמנע דימום ותעזור לרקמות להתאחות מהר יותר.

סיכויי ההצלחה של טיפול זה: תוצאותיו הסופיות של טיפול זה הם בין הגבוהות ביותר שקיימות בתחום וסיכויי ההצלחה עומדים על יותר מ90% ,אך כמו בשאר הטיפולים אחוזי הצלחה גבוהים אלו אינם הבטחה כי בעתיד לא תחוו את תופעה זו שוב בוורידים אחרים.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    סיכונים ותופעות לוואי של שיטה זו:

    בעקרון להליך זה לא קיימים סיכונים וסיבוכים רבים לעומת ניתוח העלמת ורידים שהוא למעשה מקבלו, אך המעט שכן יכולים להופיע הם:

    • זיהומים- בעקבות החדרת המחט יכול לצוץ זיהום לאחר מספר ימים, אך סיכון זה קלוש וגם אם יקרה טיפול אנטיביוטי בדרך כלל יעלים אותו מהר מאד.
    • שטפי דם- תופעת לוואי נפוצה מאד לאחר טיפול העלמת ורידים באמצעות מחט היא הופעת שטפי דם באזור הטיפול, סביר להניח כי תופעה זו תחלוף מעצמה לאחר מספר ימים.
    מלאו פרטים בתיבה זו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיביות לטיפול העלמת ורידים!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר אטרקטיביות לטיפול העלמת ורידים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט