חפש באתר
מכשיר Ruby
 

הסרת שיער בלייזר Ruby

מכשיר ה-Ruby נחשב לוותיק ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר וכבר מאז שנות ה-60 הוא נכנס לתודעת הציבור בגרסאותיו הראשונות (שלא היו כל כך מוצלחות). לאחר הכישלון בשנות ה-60 עבדו על המכשיר לא מעט מדענים וחוקרים שזיהו את הפוטנציאל שהוא מביא עמו לעולם האסתטיקה ובשנת 1997 הגיעה הפרצה ששינתה את תחום הסרת השיער כאשר ה Ruby יצא בגרסה שאושרה על ידי מכון ה-FDA האמריקאי וסחפה אחריה מיליוני מטופלים בכל רחבי העולם.

מהו לייזר Ruby?

לייזר Ruby הינו מכשיר שמפיק גלי אור קצרים (694 ננומטר) ומתאים בעיקר לאנשים בעלי עור בהיר ושערות כהות, השימוש בלייזר Ruby באנשים בעלי עור כהה יהיה מסוכן ועלול לגרום נזק רפואי ותופעות לוואי קשות.

הלייזר פועל בעזרת שיגור גלי אור קצרים על פני שטח הטיפול שמזהים את השורשים מתחת לעור על פי פיגמנט השערה ומשמידים אותם כך שהשערה לא תשוב לצמוח שוב (כמובן שאין הצלחה של 100% וחלק מהשערות ימשיכו להתקיים), את הטיפול בלייזר תאלצו לעבור מספר פעמים (כמו בשאר טיפולי הלייזר) בכדי להגיע לתוצאות.

מספר הטיפולים שתאלצו לעבור בהסרת שיער בלייזר Ruby הינו אינדיבידואלי ותלוי בין היתר בכמות השערות והעובי שלהם.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    מהלך הטיפול בלייזר Ruby

    לפני כל טיפול בלייזר יש לגלח את האזור היטב ולא להשאיר קצוות שיער מחוץ לעור (הלייזר ינעל על השיער מחוץ לעור ולא יגרום נזק ממשי לשורש השערה) אלא להשאיר את העור חלק.

    לאחר מכן ינקה הרופא את האזור עם חומרי חיטוי ובמידה וצריך משחת אלחוש זה יהיה הזמן שבו הוא ימרח את המשחה ויכסה את האזור בניילון נצמד למשך שעה. בשלב הטיפול עצמו יהיה עליכם להרכיב משקפיים מיוחדות שמטרתן היא שמירה על עינכם בפני קרני הלייזר שעלולות להיפלט מהמכשיר.

    בשלב זה יעבור הרופא עם המכשיר על אזור הטיפול והמכשיר יפיק את גלי האור שפוגעים בשורשי השערות, זמן הטיפול תלוי בגודל האזור שבו מטפלים והטיפול יכול במקרים מסוימים לארוך אפילו כשעה.

    לאחר הטיפול יש אפשרות כי תחושו רגישות באזור הטיפול ויכול להיות שיופיעו תופעות לוואי כגון אודם ונפיחות באזור הטיפול, במקרה כזה ניתן לבקש מהרופא משחת הרגעה (לרוב משחה זאת תהיה אלוורה) שתעזור להרגיע את המקום.

    השאירו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר עבור הסרת שיער בלייזר!
    השאירו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר עבור הסרת שיער בלייזר!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט