חפש באתר
הסרת משקפיים בלייזר מחירים
 

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

ניתוחי הסרת המשקפיים בלייזר הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאד ומאות מכונים בכל רחבי הארץ נפתחו בכדי לספק את הדרישה העצומה! מצב זה יצר תחרות בריאה ממנה אתם יכולים להרוויח ובגדול!

מחיר ניתוח הסרת משקפיים בנוי מכמה פרמטרים שונים כגון: סוג הניתוח, המכון הרפואי בו מתבצע הניתוח וכ”ו… במאמר זה נביא בפניכם את כל המרכיבים של מחיר הניתוח, טיפים כיצד להוריד את המחיר וכמו כן נציג בפניכם גםטווח מחירים הגיוני, שיהיה מחולק לפי סוג הניתוח ועל פיו תוכלו לדעת מתי ההצעה שקיבלתם היא מציאה ומתי היא מוגזמת!

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    מרכיביו של מחיר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר:

    • סוג הניתוח- שיטת הניתוח שתבחרו תשנה קצת את מחיר הסופי של הניתוח, אך ההשפעה תהיה מינורית יחסית ומומלץ בחום שלא להחליט על סוג הניתוח מטעמי המחיר, אלא על פי המלצותיו של הרופא שיכוון אתכם לניתוח שיהיה הכי מתאים לכם מבחינה רפואית!
    • רופא המנתח-  מנתח טוב ומנוסה גובה עבור שירותיו כסף רב יותר מאשר רופא שעושה את צעדיו הראשונים בתחום, גם בחלק זה בדומה לחלק הראשון אנו ממליצים בחום שלא לבחור את המנתח על פי המחיר אותו הוא גובה, אלא על פי ניסיונו, מקצועיותו וההמלצות שניתן להשיג עליו ממטופלים קודמים שלו!
    • המכון שבו תעברו את הניתוח- למכון בו תעשו את הניתוח שלכם חשיבות גדולה מאד למחיר וזהו אולי הנתון היחידי שבו יהיה ניתן להוריד את מחיר הניתוח משמעותית ללא לקיחת סיכון מיותר!
    • כמו שכבר ציינו בתחילת המאמר ישנם מכונים רבים המציעים כיום את שירותיהם ובעקבות כך נוצרה תחרות בריאה מאד ממנה אתם יכולים להרוויח בגדול!! עשו טלפונים לכל המכונים ובקשו מהם הצעות מחיר ומבצעים עדכניים, השוו בניהם וגלו כי לפעמים אתם יכולים להגיע אפילו לחיסכון של כמה אלפי שקלים!!

    מחירים ממוצעים של הניתוחים המובילים

    בכדי שתדעו אם הצעות המחיר שאתם מקבלים הם הגיוניות ובגבול הטעם הטוב, ערכנו עבורכם את מחיריהם הממוצע של הניתוחים המובילים!

    עבור ניתוח LASIK / LAESK וניתוח PRK טווח המחירים דומה ונע בין 6,000 ₪ ל12,000 ₪

    כאשר ניתוח אינטראלאסיק גבוה יותר וטווח המחירים שלו נע בין 8,000 ₪ ל-15,000 ₪

    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לניתוח הסרת משקפיים בלייזר!
    מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לניתוח הסרת משקפיים בלייזר!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט