חפש באתר
הזעת יתר ברגליים
 

הזעת יתר ברגליים

הזעת יתר ברגליים היא תופעה מוכרת ונפוצה מאד שסיבותיה יכולות להיות: התפתחותה של מחלה בגוף, הימצאות מחלה בגוף, בלוטת זיעה אשר עובדת באופן מוגבר ולא סדיר, את שתי הסיבות הראשונות יש לאבחן באופן יסודי דרך רופא המשפחה שלכם בכדי לוודא איזו מחלה בדיוק יש לכם וכיצד להיפטר ממנה, בסיבה השלישית שהוא בלוטת זיעה העובדת באופן מוגבר ניתן לטפל באמצעות טיפול הזעת יתר בוטוקס אשר יגרום לבלוטה לחדול מפעילותה.

בעמוד זה נביא בפניכם מידע רב אודות הטיפול להזעת יתר ברגליים כגון: מהו בכלל טיפול זה וכיצד הוא מתבצע, מהם יתרונותיו, מהם חסרונותיו, איזה טיפול נוסף יש לבעיה זו ועוד… כמו כן תוכלו לקבל מאתנו הצעת מחיר משתלמת ואפילו תור לפגישת ייעוץ אצל המומחים שלנו בתחום.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    מהו טיפול זה וכיצד הוא מעלים את הזעת היתר ברגליים?

    ובכן לאחר שהסרנו כל חשש כי הזעת היתר בגופכם נובעת ממחלה (על ידי בדיקת רופא) ושבלוטת הזיעה שלכם היא אכן הבעיה לתופעה אז יהיה ניתן לטפל בהזעת היתר בקלות ובפשטות על ידי טיפול בוטוקס.

    חומר הבוטוקס למעשה מוזרק אל תוך בלוטת הזיעה האחראית על הפרשות הזיעה באזור הבעייתי וגורם לה להשתתק ולחדול מפעילות זאת על ידי ובזכות רעלן אשר נמצא בחומר הבוטוקס, על רעלן זה ניתן להרחיב ולקרוא בעמוד בוטוקס!

    מהם יתרונותיו של טיפול בבלוטת הזיעה באמצעות חומר הבוטוקס?

    ובכן בניגוד לטיפול המקביל (ניתוח להסרת הבלוטה) טיפול הבוטוקס עבור הזעת יתר ברגליים איננו מצריך חתכים, תפרים והליך החלמה ארוך אלא מוזרק במהלך טיפול קצרצר אל תוך הבלוטה ובכך נגמר.

    מהו חסרונו של טיפול זה?

    ובכן החיסרון הגדול ביותר של טיפול זה הוא עמידותו לאורך זמן מוגבל בעוד מקבילו (ניתוח להסרת בלוטת הזיעה) גורם לבעיית ההזעה באזור הספציפי להיעלם לנצח, טיפול הבוטוקס יגרום בסך הכל לשקט של מספר חודשים עד אשר השפעתו של הרעלן תתפוגג באזור והבלוטה תחזור לפעילותה הקודמת, בכדי לשמר את תוצאות הטיפול תאלצו לחזור עליו כל מספר חודשים.

    איזה טיפול נוסף יש לתופעה זו מלבד הבוטוקס?

    ובכן ניתן להעלים את תופעה זו גם על ידי הליך כירורגי אשר במהלכו ישלוף המנתח את בלוטת הזיעה הבעייתית אל מחוץ לגוף ויגרום לזיעה באזור הספציפי להיעלם, הליך זה מצריך מן הסתם חתכים, תפרים והליך החלמה עם תופעות וסיכונים גדולים יותר מזה של הבוטוקס, מה גם שההליך עצמו מסורבל ומורכב יותר.

    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול בוטוקס הזעת יתר!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול בוטוקס הזעת יתר!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט