חפש באתר
יישור שיניים למבוגרים
 

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים הוא הליך אשר שם דגש בעיקר על האסתטיקה החיצונית של הפה ואין בו יותר מידי שונה מול יישור שיניים רגיל הנעשה לילדים או למתבגרים. כאשר למטופל קיימת היסטוריה של טיפולי שיניים קודמים (אשר סביר להניח שככל שגילו של המטופל מבוגר יותר הטיפולים המוזכרים כאן יופיעו בחלקם) אשר יכולה לכלול כתרים, סתימות, עקירות וכ”ו.. אז מן הסתם עבודת היישור תהיה קשה יותר ותצטרך לכלול גם מרכיב שיקומי.

    הצעת מחיר על טיפול מסוג

    שם מלא

    דואר אלקטרוני

    יישור שיניים למבוגרים מהן השיטות?

    ובכן רוב המבוגרים אשר זקוקים להליך יישור שיניים מתביישים לעבור אותו מכיוון ואינם רוצים להיראות ילדותיים עם מראה הגשר או סמכי המתכת שניצבים גלוי על השיניים הקדמיות בכל פעם שאנו מחייכים, אוכלים או מדברים ובעקבות כך יישור שיניים למבוגרים בדרך כלל ייעשה בצורה פנימית או שקופה על ידי אביזרים הנטמעים בפה ולא מאפשרים לאחרים לדעת כי אתם בעצם בעיצומו של טיפול יישור שיניים.

    יישור שיניים על ידי גשר שקוף- אביזר מיוחד זה הוא גשר אשר במקום סמכי הברזל האופייניים בגשר שיניים רגיל הוא מתהדר בסמכים שקופים העשויים מפלסטיק או מסמכים לבנים העשויים חרסינה ונטמעים בשיניים בזכות הצבע הלבן. אך גשר השיניים השקוף הוא למעשה לא שקוף ב-100% והתיל שעובר בין הסמכים עדיין נשאר בצבע מתכתי ונראה כלפי חוץ (אמנם בעדינות, אך עדיין נראה) ולכן עבור יישור שיניים למבוגרים הגשר השקוף הוא לא הפתרון המושלם, אך אם בכל זאת אתם רוצים לדעת עליו מידע רחב ומפורט יותר, היכנסו לעמוד גשר שקוף וקראו!

    יישור שיניים פנימי- זוהי אולי השיטה הטובה והמומלצת ביותר עבור מבוגרים החוששים ממראה סמכים חיצוני, בשיטה זו הסמכים ממוקמים בפנים הפה ואין כל עדות לכך במבט חיצוני, לכן בשיטה זו תוכלו לבצע טיפול יישור שיניים מבלי להתבייש לחייך, לצחוק, לאכול ולדבר ליד אנשים אחרים. רוצים לדעת על שיטה זו מידע רחב ומפורט יותר? כנסו עכשיו לעמוד יישור שיניים פנימי!

    יישור שיניים שקוף באמצעות שיטת אינויזליין- שיטה נוספת של יישור שיניים שקוף היכול להתאים לאנשים מבוגרים הרוצים להסתיר את הטיפול היא שיטת אינויזליין, בשיטה זו יישור השיניים ייעשה על ידי פלטות שיניים מיוחדות אשר נטמעות בפה ולא ניתן לראותם כלפי חוץ, במהלך הטיפול תחליפו את הפלטות מספר פעמיים שבכל פעם תינתן לכם פלטה חדשה וקטנה יותר הלוחצת את השיניים שלכם בכדי להזיז וליישר אותם. למידע רחב ומפורט יותר על שיטת יישור שיניים זאת, אנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד אינויזליין.

    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול יישור שיניים!
    מלאו פרטיכם וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול יישור שיניים!
    קטגוריות משנה
      © כל הזכויות שמורות לאסתטיק נט